Misja: Zdrowe mieszkanie

¬Misja: Zdrowe mieszkanie

Najważniejszym czynnikiem, którego spełnienie zapewnia nam komfort i szczęście jest zdrowie. To natomiast zależy nie tylko od aktywności fizycznej czy tego jak się odżywiamy, lecz także od wewnętrznego spokoju oraz od otoczenia, w którym spędzamy większą część dnia – wnętrza domu lub mieszkania – przypomina firma Baumit przy okazji uruchomienia strony tematycznej poświęconej tematyce Healthy Living.

Obecnie ludzie spędzają nawet 90% dnia w pomieszczeniach. Z tego względu jakość powietrza jakim w nich oddychamy ma kluczowe znaczenie dla naszego zdrowia i dobrego samopoczucia – alarmuje firma Baumit. Po wizycie na stronie https://healthyliving.baumit.com/pl/ nikt nie będzie miał już wątpliwości, dlaczego powinniśmy dbać o jakość powietrza we wnętrzach. Na stronie znajdziemy informacje o wszystkich czynnikach wpływających niekorzystnie na klimat w pomieszczeniu oraz o środkach i materiałach, które mogą przyczynić się do jego poprawy. Poznamy zasady zdrowego mieszkania i znajdziemy praktyczny kalkulator, który pozwoli wyliczyć ilość materiałów niezbędnych do stworzenia w domu zdrowego mikroklimatu i oszacować koszty takiej inwestycji.

Wszystkie wnioski płynące ze strony mają swoje źródło w wynikach badań prowadzonych od 2015 r. w największym tego typu parku badawczym w Europie – Baumit Viva Park, którego podstawowym zadaniem jest dokonywanie dokładnych pomiarów i ocen różnych materiałów budowlanych mających zapewniać odpowiedni komfort mieszkania. Oprócz informacji o tym projekcie pod adresem https://healthyliving.baumit.com/pl/ czeka na nas zbiór dotychczasowych wyników. Dowiemy się jak różne technologie budowy domu wypadają w kontekście komfortu mieszkania oraz z łatwością dokonamy ich porównania pod kątem takich parametrów fizycznych jak np. ochrona przed przegrzaniem w okresie letnim czy też takich charakterystyk jak np. wyciszenie, zapach.

– Dbałość o zdrowie mieszkańców wpisana jest w DNA naszej marki od początku jej istnienia.
Nowa strona internetowa poświęcona tematyce Healthy & Living to zatem kolejny krok w stronę realizacji obietnicy jaką złożyliśmy na początku swojej drogi rynkowej, stawiając sobie za misję, by ludzie mieszkali ładniej, zdrowiej, oszczędniej… bardziej komfortowo – mówi Aleksandra Gilewska, Manager ds. Marketingu w firmie Baumit.

Jak na projekt wspierający funkcjonalne rozwiązania przystało, strona jest responsywna co oznacza, że można z niej swobodnie korzystać zarówno na komputerach PC czy laptopach, jak również na urządzeniach mobilnych typu tablet czy smartfon.

Więcej na temat zdrowego mieszkania na:
https://healthyliving.baumit.com/pl

www.baumit.com
www.facebook.com/BaumitPolska

Marka Baumit powstała w 1988 roku. Należy do austriackiego koncernu Schmid Industrie Holding i jest jednym z najbardziej znanych i cenionych brandów na światowym rynku budowlanym. Oddziały Baumit znajdują się w 27 krajach Europy oraz w Chinach. Od 24 lat firma jest obecna także w Polsce. Szczególnie silną pozycję na polskim rynku materiałów budowlanych, zdobyła w zakresie sprzedaży kompletnych systemów ociepleń budynków, tynków maszynowych (cementowo-wapiennych i gipsowych). Ponadto oferta produktowa Baumit obejmuje m.in. produkty do: układania płytek ceramicznych materiały do renowacji zabytków, a także masy samopoziomujące, jastrychy, wyprawy wierzchnie oraz zaprawy murarskie. Od początku siedzibą spółki jest Wrocław. Działalność podstawową przedsiębiorstwa realizują trzy zakłady produkcyjne: w Pobiedziskach k. Poznania, w Łowiczu oraz w Bełchatowie.

Authors
Top