Nowe opakowania produktów Baumit dla marketów budowlanychŚwiatowej klasy producent chemii budowlanej, firma Baumit wprowadza nowe opakowania dla swoich produktów dedykowanych marketom budowlanym. Tym samym kilkanaście pozycji zys
Warszawa, 14 stycznia 2021 r.Beckers: stylowa kuchnia na rodzinne spotkaniaKuchnia – niegdyś miejsce odosobnione i ukryte przed wzrokiem domowników, dziś często stanowi centrum domu. Zadbanie o jej stylowe wykończenie i estet
INFORMACJA PRASOWA Warszawa, dn. 09.11.2020Elastyczne biura znów na topieWraz z rozpowszechnieniem się elastycznego modelu pracy zyskaliśmy pewność, że biu
Informacja prasowaWarszawa, 23 stycznia 2017Jakie okna do bloku? Kupując mieszkanie na rynku wtórnym, należy się liczyć z koniecznością wykonania kapitalnego remontu i wymiany stolarki okiennej. O ile stworzenie nowej aranża
Informacja prasowaWarszawa, 27 listopada 2017 rokuStworzenie wymarzonej kuchennej aranżacji wiąże się z wieloma wyzwaniami. Musimy zadbać o funkcjonalność pomieszczenia, a także o jego walory estetyczne. Przy obu tych aspekta
Rewersyjny grzejnik ogrzewa i chłodziDynamiczny grzejnik rewersyjny wyposażony jest w wodny wymiennik ciepła i musi być podłączony do pompy ciepła lub kotła. Podczas zimy ogrzewa, natomiast podczas lata chłodzi, wykorzystują
ZDROWE mieszkanie – OCIEPLENIE przede wszystkimDom to przestrzeń, w której spędzamy ogromną część naszego życia. Abyśmy mogli czuć się w niej naprawdę komfortowo powinniśmy zadbać nie tylko o jej walory estetyczne, lec
Matowe modele Verle Küchen – modne, eleganckie i funkcjonalneMatowe wykończenia w kuchni dorównują popularnością błyszczącym. Mat ceniony jest za elegancki satynowy wygląd, łatwość w utrzymaniu czystościi wrażenie
Informacja prasowa,Warszawa, 12 sierpnia 2015 r.Szybkie i gwarantowane oszczędności co roku! Lato i początek jesieni to najlepsza pora na termomodernizacjęOptymalna pogoda na koniec lata i początek jesieni to najlepszy okres
Jak mądrze zaplanować zakupy?Jak wynika z raportu „Konsumenci a gospodarka obiegu zamkniętego”, kupujemy dużo za dużo, nie licząc się z ekologicznymi skutkami naszych decyzji. Aż 38% badanych przyznało, że kupuje więcej