Łódź, XY lutego 2019 r.Informacja prasowaATLAS partnerem akcji Ocieplam dom i walczę ze smogiem!Termomodernizacja budynków sposobem na oszczedność i ochronę zdrowia.Energooszczędność obecna jest już w niemal każdej dzi
Jak często zmieniasz gąbkę do naczyń?Zdecydowanie za rzadko!Sięgamy po nią częściej niż nam się wydaje. Nie zdetronizowała jej nawet zmywarka, która gości w wielu polskich domach. Kiedy trzeba umyć na szybko sztućce, w
Od lat ściany łazienki wykładamy przed wszystkim kafelkami. Ostanie zmiany na rynku kabin prysznicowych mogą jednak doprowadzić nie tylko do poszerzenia oferty o nowe, awangardowe wzory, kształty, wielkości i zdobienia, ale tak�
Nowy wymiar kuchennej elastycznościTrudno wyobrazić sobie funkcjonalną kuchnię bez baterii z obrotową wylewką. Napełnianie naczyń czy mycie produktów spożywczych – możliwość skierowania strumienia wody w dowolne miejsce
Garderoba na lepszy początek dniaChaotyczne poszukiwania ubrań w szafie rano dekoncentrują i irytują. Spiesząc się, rozrzucamy rzeczy, na sprzątnięcie których nie ma już czasu. To przepis na piętrzący się bałagan, utrat�
Informacja prasowa FLORINA06.06.2018Kubek w kubek?Modne wzory w Twoim styluCzym kierujemy się przy wyborze kuchennych akcesoriów? Z pewnością funkcjonalnością i wygodą, jednak i w tej dziedzinie coraz większą wagę przywi�
CZY PRZESTRZEŃ PRZYDOMOWA WYMAGA PROJEKTU?Dla zdecydowanej większości inwestorów sprawą oczywistą jest posiadanie projektu domu. Wymaga tego obowiązujące prawo. Nieco inaczej rzecz się ma z projektem otoczenia domu. Tutaj co
Informacja prasowa, 6.03.2019Interprint na ARENA DESIGN – pokażemy dekory w duchu filozofii mindfulnessJuż niebawem, bo 12–15 marca, odbędzie się XI edycja targów ARENA DESIGN.To doskonałe miejsce do spotkań biznesowych,
Warszawa, 7 listopada 2017Informacja prasowaTo, jak korzystamy z pralki, wpływa na nasz domowy budżet. Jeśli robimy to rozsądnie, nasze ubrania, ale też urządzenie, będą w lepszej kondycji. Co więcej, możemy zaoszczędzić
Trwa akcja Grupy TAURON „Domy Pozytywnej Energii 2012”. Tym razem wychowankowie domów dziecka, do których skierowana jest kampania, będą wraz z Tauronkiem, maskotką TAURON Polska Energia, śledzić historię elektryczności.