Współczesna klasyka a trendy w wydaniu EichholtzHolenderska marka wykreowała modę na styl nowoczesnej klasyki. Wydawałoby się, że ta bezpieczna estetyka nie jest w stanie niczym zaskoczyć. Jednak projektanci Eichholtz potrafi�
Warszawa, 12 czerwca 2018 r.Sztuka bycia to umiejętność przebywania tu i teraz, cieszenia się zwykłymi sprawami i życia w pełnej harmonii z otoczeniem. Przeciwstawia się ona ciągłemu pędowi ku temu, by mieć więcej, ucząc
Warszawa, 11 września 2019 r.Kompleksowa ochrona drewna po sezonieDługotrwała ekspozycja na działanie intensywnego słońca i wysokie temperatury sprawiają, że drewno ogrodowe po sezonie może być zszarzałe i podatne na uszko
3 domowe akcesoria, które pokocha Twój czworonożny pupil. Musisz je mieć!2022-10-20 Posiadanie czworonoga niewątpliwie przynosi wiele radości płynącej ze wspólnej zabawy, spacerów oraz opieki nad małym przyjacielem. W tros
28.02.2017Zielone dodatki poszukiwane!Coroczne wybory koloru roku przez Pantone przypominają obrady Rady Bezpieczeństwa ONZ. Przedstawiciele wszystkich oddziałów spotykają się w losowo wybranej europejskiej stolicy i debatują,
Komunikat prasowyKraków, 30 października 2017r.Komfortowe ciepło i dobra energia w krakowskim Domu DzieckaTrwa termomodernizacja placówki oświatowo–wychowawczej dla matek z małymi dziećmi, której od ponad dekady pomaga Ter
Warszawa, 6 marca 2019 r.Tikkurila Kids Style: w krainie dziecięcej fantazjiAranżacja pokoju dziecka to niełatwe zadanie. Ważne jest bowiem, by stworzyć oryginalny kącik, który sprosta oczekiwaniom dziecięcej wyobraźni, a je
Warszawa, 1.08.2017 r.Informacja prasowaPokochaj beżBeżowa łazienka jest bezpieczna, ponadczasowa i zawsze modna. Nie oznaczato jednak, że ma być pozbawiona osobowości. Jak sprawić, aby wnętrze w ciepłym odcieniu piaskowca
Informacja prasowaIlość i różnorodność materiałów wykończeniowych do kuchni może przyprawić o zawrót głowy. Na szczęście aranżując kuchnię nie musimy już wybierać pomiędzy estetyką a trwałością użytych materi
Marka Shell została uznana za jedną z najsilniejszych marek konsumenckich na polskim rynku otrzymując tytuł Superbrand Polska. Jest to już III edycja projektu Superbrands w naszym kraju, której inicjatorem jest agencja – Th