ZDROWE mieszkanie – OCIEPLENIE przede wszystkimDom to przestrzeń, w której spędzamy ogromną część naszego życia. Abyśmy mogli czuć się w niej naprawdę komfortowo powinniśmy zadbać nie tylko o jej walory estetyczne, lec
Wobec możliwości ponownego lockdownu, mikrobiolodzy Dyson wzywają do utrzymywania domów w stanie wolnym od kurzu, którego przybywa w sezonie rozkwitu roztoczy. • [WARSZAWA LISTOPAD 2020] WHO szacuje, że wewnątrz pomieszczeń
Równolegle ze skandynawskim minimalizmem i stylistyką industrialną rozwija się moda na retro. Do łazienek i kuchni wracają wzory kojarzone z pierwszą połową dwudziestego wieku. Czym charakteryzują się współczesne baterie r
Warszawa, styczeń 2021Informacja prasowaZmiany klimatu w PolsceCo nas czeka w pogodzie w XXI wieku?Styczeń 2020 w całej Europie był najcieplejszym początkiem roku na przestrzeni ostatnich dekad. Odnotowano wówczas temperatur�
Informacja prasowaWarszawa, 14 listopada 2019 r.Delikatne i subtelne złoto? W tym sezonie schowajcie je do szuflady. Metaliczne, połyskliwe srebro wraca do łask i to ono króluje wśród biżuteryjnych trendów tego sezonu. Nie in
Łódź, 31 lipca 2019Informacja prasowaDopasuj armaturę do swojego wnętrzaIstnieje bardzo wiele kierunków stylistycznych w aranżowaniu wnętrz. Pozwalają one na architektoniczne odwzorowanie naszej osobowości, czy inspiracji.
28.02.2017Zielone dodatki poszukiwane!Coroczne wybory koloru roku przez Pantone przypominają obrady Rady Bezpieczeństwa ONZ. Przedstawiciele wszystkich oddziałów spotykają się w losowo wybranej europejskiej stolicy i debatują,
Styl calm & casual to przepis na kojące wnętrze od Clue StudioJest bezpretensjonalny, ciepły i przywołuje atmosferę wakacji. Styl calm & casual to odpowiedź na nudę minimalizmu czy też zbytnią dosłowność klasyki.
epay Polska, dywizja działająca w ramach Euronet Polska, udostępnia klientom na swoich firmowych stojakach z Kartami Prezentowymi kolejne kupony. Od teraz na stojakach epay, w wybranych sklepach sieci HDS w całym kraju znaleźć mo
Trwa akcja Grupy TAURON „Domy Pozytywnej Energii 2012”. Tym razem wychowankowie domów dziecka, do których skierowana jest kampania, będą wraz z Tauronkiem, maskotką TAURON Polska Energia, śledzić historię elektryczności.