Wiadomości branżowe

„Lekcja Energi(i)” – rezolutny Staś oświeca swojego nauczyciela w nowej kampanii reklamowej Grupy Energa

„Lekcja Energi(i)” – rezolutny Staś oświeca swojego nauczyciela w nowej kampanii reklamowej Grupy Energa
Kontakt z korzyścią - to nowe hasło, którym tej jesieni promuje się marka Energa. W spotach reklamowych, których akcja toczy się w szkolnej sali lekcyjnej, poznamy głównych bohaterów: nauczyciela i rezolutnego ucznia Stasia. Ich słowne potyczki przybliżą zalety korzystania z usług Grupy Energa – sprawdzonego dostawcy i niezawodnego eksperta w dziedzinie prądu.W największych stacjach telewizyjnych pojawiły się spoty reklamowe nowej kampanii wizerunkowej marki Energa. Koncept kampanii opiera się na atrybutach związanych z niezawodnością i kompetencjami Grupy Energa – jednej z 4 największych grup energetycznych w Polsce.Kampania pod hasłem ”Lekcja energi(i)” opiera się na zderzeniu dwóch barwnych i silnych osobowości - sympatycznego nauczyciela, który stara się prowadzić lekcje w ciekawy sposób oraz rezolutnego ucznia Stasia, który zawsze ma coś do powiedzenia demonstrując przy tym spryt i zdrowy rozsądek. W przełożeniu na działalność biznesową Energi przedstawione sytuacje konfrontują utarte poglądy klienta firmy energetycznej, z możliwościami, które daje „kontakt z korzyścią”, czyli korzystanie z usług Grupy Energa.Na pierwszej

Kontakt z korzyścią – to nowe hasło, którym tej jesieni promuje się marka Energa. W spotach reklamowych, których akcja toczy się w szkolnej sali lekcyjnej, poznamy głównych bohaterów: nauczyciela i rezolutnego ucznia Stasia. Ich słowne potyczki przybliżą zalety korzystania z usług Grupy Energa – sprawdzonego dostawcy i niezawodnego eksperta w dziedzinie prądu.

W największych stacjach telewizyjnych pojawiły się spoty reklamowe nowej kampanii wizerunkowej marki Energa. Koncept kampanii opiera się na atrybutach związanych z niezawodnością i kompetencjami Grupy Energa – jednej z 4 największych grup energetycznych w Polsce.

Kampania pod hasłem ”Lekcja energi(i)” opiera się na zderzeniu dwóch barwnych i silnych osobowości – sympatycznego nauczyciela, który stara się prowadzić lekcje w ciekawy sposób oraz rezolutnego ucznia Stasia, który zawsze ma coś do powiedzenia demonstrując przy tym spryt i zdrowy rozsądek. W przełożeniu na działalność biznesową Energi przedstawione sytuacje konfrontują utarte poglądy klienta firmy energetycznej, z możliwościami, które daje „kontakt z korzyścią”, czyli korzystanie z usług Grupy Energa.

Na pierwszej „Lekcji energi(i)” śledzimy pojedynek na słowa pomiędzy nauczycielem i uczniem, a w spocie pojawiają się zaskakujące materiały dydaktyczne. Stosowany ton komunikacji jest zabawny, oparty na dowcipie słownym i sytuacyjnym, a dwaj barwni bohaterowie przyciągają uwagę widza. Staś „oświecając” swojego nauczyciela jednocześnie przedstawia korzyści, jakie osiągają klienci Energi.

Spot mozna zobaczyć w biurze prasowym Grupy Energa.

Dziewięć 5-tek, czyli jeden numer dla wszystkich klientów

Zarówno w pierwszym spocie, ale też w kolejnych filmach serii, w finałowych scenach zobaczymy, że Staś ubiega się o „piątkę” czyli bardzo dobrą ocenę pracy ucznia. Przywoływana ocena wspomaga zapamiętywanie komunikowanego w reklamie uniwersalnego numeru dla wszystkich klientów Energi – 555 555 555. Podkreślono tym samym łatwość kontaktu z firmą w każdej sprawie. Do tego faktu odnosi się też nowy, wielowymiarowy claim marki: Kontakt z korzyścią.

A to już wiesz?  TAURON wypłaci blisko 333 mln zł dywidendy dla akcjonariuszy

Energa Operator jest niezawodnym dostawcą energii

Niezawodność dostaw to korzyść jaką oferują tylko profesjonalni Operatorzy Systemów Dystrybucyjnych, tacy jak spółka z Grupy Energa. Koncept kampanii bazujący na atrybutach związanych z niezawodnością, podkreśla wizerunek solidnej, wiarygodnej  firmy energetycznej, na której można stale polegać.  

 – Nasza nowa kampania wskazuje na atrybuty, które wyróżniają Energę na tle sprzedawców zdobywających dopiero kompetencje energetyczne. Ponadto, edukuje konsumentów energii i pokazuje, że oferty prądu mogą różnić się nie tylko pod względem ceny, ale przede wszystkim jakości usług oraz bezpieczeństwa dostaw. Podkreślane w reklamie korzyści, jakie daje oferta Energi, są wymierne. Demonstrowany w spocie przykład naszych kompetencji w energetyce, to najmniejsza liczba przerw w dostawach prądu mierzona według współczynnika niezawodności, tzw. wskaźnika SAIFI. tłumaczy Katarzyna Kowalska, dyrektor Biura Marketingu i Komunikacji w Energa SA.

Twórcy reklamy i kampania w mediach

Kampania telewizyjna trwać będzie od 17 listopada do końca grudnia 2014. Spoty będzie można zobaczyć w najlepszym czasie antenowym m.in. na takich kanałach jak: TVP1, TVP2, TVP Info, TVN, Polsat, serwisy tematyczne Polsatu i TVN, Discovery, BBC, a także Animal Planet i wielu innych. Komunikacji telewizyjnej towarzyszyć będzie silne wsparcie w Internecie i prasie. 30-sekundowy spot będzie także wyświetlany przed seansami filmowymi w wybranych kinach na terenie całego kraju.

Za przygotowanie koncepcji reklamy oraz jej realizację odpowiadała agencja kreatywna Just. Spoty wyreżyserował Bartek Prokopowicz – operator obrazu i reżyser, współtwórca zdjęć do głośnych filmów fabularnych: Dług, Komornik,  Strefa ciszy.  Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy LOWE Media. Działania PR wspiera agencja Q&A Communications. Nad całością produkcji czuwał zespół Biura Marketingu i Komunikacji Energa SA (Monika Derda, Jarosław Kozłowski i Maciej Ruwiński z Działu Zarządzania Marką oraz Marta Dankowska z Działu Marketingu Korporacyjnego).

A to już wiesz?  DUON będzie zasilał system viaTOLL


dostarczył infoWire.pl

Źródło Grupa ENERGA. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy